کد خبر : 17186
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 13:54

دکتر مسعود پزشکیان گوهر گمشده عرصه سیاست و مدیریت

دکتر مسعود پزشکیان گوهر گمشده عرصه سیاست و مدیریت
رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان البرز انتخابات را یک فرصت برای تعیین سرنوشت سیاسی کشور توسط مردم دانست و گفت: پزشکیان گوهر گمشده عرصه سیاست و مدیریت در شرایطی فعلی است.

به گزارش انرژی پرس،  سالار قاسمی در همایش فرهنگیان حامی مسعود پزشکیان که در سالن اجتماعات کوثر قزوین برگزار شد، با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری افزود: براساس قانون اساسی جمهوری اسلامی، جایگاه رئیس‌جمهور در مقام پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی است.

قاسمی با طرح این سوال که چرا باید در انتخابات شرکت کنیم ، چرا دکتر  پزشکیان  و چرا معلمان باید در این زمینه مشارکت کنند، افزود: بسیاری از حقوقدان‌ها در دنیا می‌گویند قانون انتخابات هم پای قانون اساسی است و قانون انتخابات را جوری می نویسند که هم وزن قانون اساسی است لذا ما هیچ راهی جز انتخابات و رجوع به صندوق رای در مدنیت سیاسی نداریم و در شرایط فعلی چاره‌ای نیست .

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: در اصل ۵۶ قانون اساسی حاکمیت مطلق بر جهان و انسان، از آن خداست و هم او، انسان را بر سرنوشت اجتماعی خویش، حاکم ساخته است و هیچ کس نمی تواند این حق الهی را از انسان سلب کند.

وی افزود: به همان دلایل که مردم از صندوق رای قهر کردند، پزشکیان گوهر گمشده عرصه سیاست و مدیریت ماست عرصه سیاستی که اصالت خود را از دست داده است.

مدیرکل اسبق آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به برخی بی اخلاقی ها در جامعه افزود: اخلاق این جریان اینگونه نیست که بخواهد بی‌ادبی کند، فرق می کند چه کسی رییس جمهور باشد و چه کسی وزیر آموزش و پرورش که همه افتخارش جابجایی ۲۰ هزار مدیر در سطح مدارس است.

وی تاکید کرد: در شرایط فعلی جامعه پزشکیان،  گوهر گمشده عرصه سیاست و مدیریت است چرا که دزدی و دروغ  موجب فاصله بین مردم و حاکمیت شده است. نمی‌توان با مردم از صداقت و دینداری حرف زد در حالی که شاهد فساد در جامعه هستیم.

قاسمی تصریح کرد: برای حفظ سرمایه اجتماعی در جامعه قطعاً رئیس‌جمهوری باید انتخاب شود، که روحیه عدالت‌خواهی در عمل و نه در شعار داشته باشد و دکتر پزشکیان همه اینها را دارد و صداقت، نجابت و دینداری مورد توجه ایشان است.

وی یاد آور شد: در چهاردهمین دوره  انتخابات ریاست جمهوری کف رای ما  ۱۰ و نیم میلیون بوده و سقف رای آنها نیز مشخص است، اگر جمعه جامعه فرهنگیان برای جامعه این سوال را ایجاد کنند و پاسخ دهند، مردم را پای صندوق رای خواهند کشاند.

قاسمی خاطرنشان کرد: به عنوان یک فرهنگی از همه افرادی که مردد به حضور در پای صندوق رای هستند، دعوت می‌کنم در این انتخابات مشارکت کنند.

منبع: ایلنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.