کد خبر : 16897
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 تیر 1403 - 10:32

رییس شورای سیاست‌گذاری نفت ستاد پزشکیان در گفت‌وگو با «انرژی پرس»:

درباره بنزین دروغ می‌گویند تا از پاسخ کارشناسی فرار کنند/اگر کسی قرار است قربانی بنزین شود دولت است، نه مردم 

درباره بنزین دروغ می‌گویند تا از پاسخ کارشناسی فرار کنند/اگر  کسی قرار است قربانی بنزین شود دولت است، نه مردم 
رضا آستانه گفت: برای پوشش دادن به کارنامه سیاه شان در حوزه انرژی، این دروغ‌ها را نشر می دهند تا از جواب گویی فرار کنند. هیچ تصمیمی بدون کار کارشناسی در دولت دکتر پزشکیان درباره انرژی صورت نمی گیرد.

به گزارش اختصاصی انرژی پرس، رضا آستانه رئیس شورای سیاست گذاری نفت و انرژی ستاد دکتر پزشکیان پاسخ دروغ های بنزینی ستاد جلیلی در گفت‌وگو با «انرژی پرس» گفت: دروغ گفتن ستاد جلیلی درباره بنزین از زبان ستاد دکتر پزشکیان بحثی انحرافی است، برای پوشش دادن به کارنامه سیاه شان در حوزه انرژی، این دروغ‌ها را نشر می دهند تا از جواب گویی فرار کنند. هیچ تصمیمی بدون کار کارشناسی در دولت دکتر پزشکیان درباره انرژی صورت نمی گیرد.دروغ های شاخ دار ساخته شده توسط رقیب درباره قیمت بنزین را مردم باور نمی کنند چون از نیت رقیب آگاه هستند.

رضا آستانه ادامه داد: آنها می دانند که دولت دکتر پزشکیان دولت وفاق ملی است و توجه کاملی به رفاه و آرامش مردم دارد. اما بازهم دست به خبر سازی جعلی می زنند.

او بیان کرد: موضوع ناترازی های بخش انرژی ناشی از بکار گیری مدیران غیر مرتبط و انتصاب افرادی است که یک شبه بر سر نفت و انرژی آوار شدند و گرنه صنعت نفت و نیرو کارشناسان نخبه ای که توان حل مشکلات را داشته باشند، کم ندارد، اما افسوس که در دولت قبل به حاشیه رانده شدند.اگر قرار است کسی قربانی قیمت بنزین و رفع ناترازی شود، آن قربانی دولت باید باشد و نه مردم .

بیشتر بخوانید:  اشتباه حوثی‌ها در حمله به نفتکش روسی

رییس شورای سیاستگذاری نفت و انرژی ستاد دکتر پزشکیان تاکید کرد:مردم ایران بدانند که فقر ناشی از تحریم های دستپخت رقیب دکتر پزشکیان چنان گسترده و ویرانگر است که موضوع فقط با ساماندهی حامل های انرژی حل نمی شود. اراده این کار ها تنها در اختیار دولت نیست بلکه نیاز به عزم ملی و رضایت مردم دارد. دکتر پزشکیان دنبال کوچک‌کردن سفره مردم نیست، بلکه دنبال این است که مردم سفره دار باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.