کد خبر : 14915
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 خرداد 1403 - 17:58

دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات ؛ ما باید برای جوانان ما زندگی مناسبی ایجاد کنیم

دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات ؛ ما باید برای جوانان ما زندگی مناسبی ایجاد کنیم
دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات گفت: ما باید برای جوانان ما زندگی مناسبی ایجاد کنیم تا در کشور باقی ماند. نسل امروز نمی‌توانند در کشور زندگی کنند و مهاجرت می‌کنند.

به گزارش انرژی پرس، علی صوفی گفت: برنامه کاندیداتوری من از طرف حزب پیشرو اصلاحات است. من دبیرکل این حزب هستم و از طرف شورای مرکزی حزب برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی شدم.  آنچه باعث شد در این عرصه وارد شوم تجارب کاری من است که مدت‌های زیادی استاندار بودم و  اشنایی کاملی به مسائل اجرایی دارم و به مسائل فنی آشنا هستم.

وی افزود: آنچه من فکر می‌کنم باید مورد توجه قرار بگیرد سه چیز است. یکی انقلاب دیجیتالی است که واقعیت عظیمی است که بعد از انقلاب صنعتی در دنیا مورد توجه قرار گرفته است و امروز مبنای توسعه انقلاب دیجیتالیسم است. دخترم با خود را اوردم که طرحی با عنوان کارت صنایع فرهنگی ایجاد کرد که با امضای رئیس جمهور در حال اجرایی است.

وی تصریح کرد:  قرن بیست و یکم در سه عرصه تغییراتی داشته است. انقلاب دیجیتالیسم مبنای کاری است و عدم رشد آن در کشور امکان توسعه و  ایجاد اشتغال امکان ندارد. ما باید برای جوانان ما زندگی مناسبی ایجاد کنیم تا در کشور باقی ماند. نسل امروز نمی‌توانند در کشور زندگی کنند و مهاجرت می‌کنند.

منبع: ایلنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.