کد خبر : 14381
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1403 - 11:14

حمایت مدیران نفتی از فتاح آغاز شد؟

حمایت مدیران نفتی از فتاح آغاز شد؟
​با جدی تر شدن حضور پرویز فتاح برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تعدادی از مدیران نفت، تماس های خود را برای حمایت از او آغاز کردند.
به گزارش انرژی پرس، ارزیابی خبرهای انتخاباتی نشان می دهد بخش مهمی از بدنه اجرایی دولت در رده بالا، جلسات محرمانه ای را با پرویز فتاح آغاز کردند تا با بهره گیری از «ساده زیستی» رئیسی و ادامه راه او، فضا را برای پیروزی او در انتخابات هموار کنند.
گرچه عملکرد فتاح در بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی با سوالات بسیاری همراه است، اما تیم نزدیک به رئیسی که در واقع دولت را اداره می کردند، روی فتاح حساب ویژه ای باز کرده اند.

در همین رابطه، تعدادی از مدیران ارشد وزارت نفت با روشی «بیعت گونه» با فتاح و البته حلقه اول رئیسی،  در صدد هستند تا همه توان خود را برای او بکار گیرند.

اوجی و فتاح؛ رابطه ای گرم
البته تا به امروز، فتاح اعلام نکرده که می خواهد در انتخابات شرکت کند یا خیر، اما تماس ها با او و تیمش، برای حاضری زدن در ستاد انتخاباتی وی نشان می دهد به احتمال فراوان وی در انتخابات حاضر خواهد شد.

البته برای ارزیابی حضور فتاح و سایر گزینه ها در انتخابات ریاست جمهوری، فعلا نمی توان با قاطعیت صحبت کرد چراکه عوامل موثری در حضور یا عدم حضور چهره ها در انتخابات مطرح است.

اما هرچه هست، برای اوجی که روزگاری در بنیاد مستضعفان و هلدینگ انرژی سینا در خدمت فتاح بود و روابط خوبی هم با وی دارد، فتاح گزینه ایده آلی است که می تواند با او همچنان وزیر نفت بماند.

منبع: میز نفت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.