کد خبر : 20164
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهریور 1403 - 13:14

مهدی اسماعیلی گفت؛

توجه به منزلت جامعه مهم‌ترین اولویت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است

توجه به منزلت جامعه مهم‌ترین اولویت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است
یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی توجه به منزلت آحاد جامعه را از مهم‌ترین ماموریت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان متولی امور اجتماعی و همچنین کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد.

به گزارش انرژی پرس، مهدی اسماعیلی توجه به منزلت جامعه را مهم‌ترین اولویت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد و گفت: حوزه اجتماعی یکی از بزرگترین حوزه‌های کاری جامعه بشری است و در کشور ما نیز همین وضعیت را دارد؛ بر همین اساس مهمترین ماموریتی که هم کمیسیون اجتماعی مجلس و هم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (تکاور) باید دنبال کند بیشتر به منزلت آحاد جامعه باز می‌گردد؛ توجه به معیشت مردم و توانمند سازی جامعه و برخورداری از عدالت اجتماعی از جمله این اقدامات است.

وی برخورداری آحاد جامعه از بیمه همگانی و توجه به منزلت بازنشستگان را از دیگر اولویت‌های اجتماعی کشور دانست و تاکید کرد: بسیاری از هولدینگ‌ها و زیرمجموعه‌های شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) وزارت کار نظیر می‌توانند نقش مهمی در تولید و رفع بیکاری ایفا کند.

بیشتر بخوانید:  افشای حساب 130 هزار میلیارد تومانی وزارت نفت

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه در مجلس شورای اسلامی کمیسیون اجتماعی ماموریت بزرگی را دنبال می‌کند، اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های وزارت تعاون و کمیسیون اجتماعی در راستای تحقق اهداف مورد نظر کشور بهره‌مندی لازم را ببریم.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.