کد خبر : 17190
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 14:15

به زودی به نقطه‌ای خواهیم رسید که تولید و عرضه خودرو بیشتر از تقاضا باشد

به زودی به نقطه‌ای خواهیم رسید که تولید و عرضه خودرو بیشتر از تقاضا باشد
وزیر صمت ضمن اشاره به بهبود وضعیت اقتصادی کشور تصریح کرد: در آینده نزدیک به نقطه‌ای خواهیم رسید که تولید و عرضه خودرو به اندازه‌ای بیشتر از تقاضا باشد که خودروسازان به مردم وام دهند تا محصولات آنها را بخرند.

به گزارش انرژی پرس، عباس علی‌آبادی، وزیر صمت گفت: به زودی بار دیگر پیش‌فروش خودرو خواهیم داشت و خودروهایی که فروخته شده نیز دارد تحویل داده می‌شود و داده‌های گمرک هم این موضوع را تایید می‌کند.

وی تصریح کرد: من فکر می‌کنم اگر برنامه‌هایی که تنظیم شده خوب اجرا شود پیش‌بینی ما این است که کسی برای خرید خودرو پشت صف نخواهد ماند و در آینده نزدیک به نقطه‌ای خواهیم رسید که تولید و عرضه به اندازه‌ای بیشتر از تقاضا باشد که خودروسازان به مردم وام دهند تا محصولات آنها را بخرند و البته الان خودروسازان دارند این کار را می‌کنند.

علی‌آبادی اظهار کرد: مردم عجله نکنند و خودرو را به عنوان کالای سرمایه‌ای نخرند و در پارکینگ مخفی نکنند زیرا هم عمر خودرو کاهش پیدا می‌کند و هم ممکن است بعدا متضرر شوند و یا اگر این کار را انجام می‌دهند با بررسی اقدام کنند.

وی افزود: این اقدامات برآمده از حس نگرانی از کاهش ارزش پول کشور است که البته یک حس است و واقعیت ندارد و بسیاری از پدیده‌های اقتصادی ما حسی است البته باید احساس جامعه را محترم شمرد زیرا ناشی از عواملی است اما مهم است که مردم بدانند وضعیت اقتصادی کشور رو به بهبود است.

منبع: ایلنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.