کد خبر : 17144
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 11:07

برای گشودن روزنه‌هایی در زندگی جوانان به مسعود پزشکیان رای بدهید

برای گشودن روزنه‌هایی در زندگی جوانان به مسعود پزشکیان رای بدهید
حسین راغفر با دعوت از حضور مردم برای حضور در انتخابات روز جمعه اظهار کرد: برای پایان دادن یا حداقل تقلیل انسداد سیاسی و برای گشودن روزنه‌هایی در زندگی آحاد مردم و به ویژه جوانان به مسعود پزشکیان رای بدهید.

به گزارش انرژی پرس، حسین راغفر، اقتصاددان حضور پزشکیان در عرصه رقابت‌های انتخاباتی را پاسخ حاکمیت به مطالبات انباشته مردم و پیروزی مردم خواند.

وی به تعهدات قانون اساسی در تامین سرپناه، سلامت و سواد برای آحاد جامعه اشاره کرد و پزشکیان را فردی صادق، متعهد به قانون و پایبند به تعهداتش دانست و اظهار کرد: ایشان در دو بخش آموزش و سلامت تعهد صریح دادند و پایبند به مفاد قانون اساسی هم خواهند بود، قانون اساسی ما کار را به عنوان یک حق همگانی به رسمیت می‌شناسد و فراهم آوردن یک سرپناه مناسب برای آحاد کشور هم از تعهدات دیگر قانون اساسی است و چون ما آقای دکتر پزشکیان را متعهد به قانون و پایبند به تعهداتش می‌دانیم مردم را به انتخابات دعوت می‌کنیم.

برای پایان دادن یا حداقل تقلیل انسداد سیاسی و برای گشودن روزنه‌هایی در زندگی آحاد مردم و به ویژه جوانان به مسعود پزشکیان رای بدهید.

وی همچنین گفت: نفس حضور آقای پزشکیان در این دوره از انتخابات باید به معنای پیروزی مردم تفسیر شود و مطالبات سال‌های گذشته به ویژه دو سال اخیر است که حاکمیت به آن پاسخ داده است.

منبع: ایلنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.