کد خبر : 13643
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 16:33

بازدید دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور از پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه

بازدید دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور از پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه
دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور گفت: اداره گاز همکاری های لازم را جهت برقراری تولید در واحدهای تولیدی داشته باشد.
به گزارش انرژی پرس به نقل از روابط عمومی پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه، آقاعلیخانی دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور به همراه تعدادی از مدیران سازمان بازرسی کل کشور از مجتمع پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه دیدار کردند و از نزدیک در روند فعالیت های این مجموعه قرار گرفتند.
در این بازدید آقای آقاعلیخانی با اشاره به اینکه حمایت از واحدهای تولیدی در سال جهش تولید وظیفه همگانی است بیان کرد: در صورت تعطیلی واحدهای تولیدی به اقتصاد کشور آسیب وارد می شود و این مجموعه نیز متعلق به قشر فرهنگیان می باشد و در صورت قطع گاز این واحد باید غرامت این کار به سهامداران آن پرداخت شود.
دکتر مظفری مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه ضمن خیر مقدم به مهمانان وضعیت حال حاضر کیمیای پارس را تشریح کرد و همچنین وضعیت تولید در این شرکت را تشریح نمود و افزود: میزان تولید در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان درصد افزایش تولید داشته است و این شرکت آمادگی لازم را جهت تولید حداکثر را دارد.
مدیر عامل شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه تصریح کرد: خواسته ما از ستاد تسهیل در سه بخش تنفس در بازپرداخت اقساط، تخفیف در جرایم موجود و تقسیط اقساط به اقساط جدید است.
بیشتر بخوانید:  ۱۳۰ میلیون تن محصولات پتروشیمی تا پایان برنامه هفتم توسعه تولید می‌شود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.