کد خبر : 20987
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 شهریور 1403 - 13:20

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان راپکو:

ایران صادرکننده سیستم‌های انتقال مواد پنوماتیکی صنعت پتروشیمی شد

ایران صادرکننده سیستم‌های انتقال مواد پنوماتیکی صنعت پتروشیمی شد
مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان راپکو به عنوان نخستین سازنده داخلی سیستم انتقال مواد پنوماتیکی (PCS)، از صادرات این سیستم و خدمات فنی و مهندسی آن خبر داد.

به گزارش انرژی پرس به نقل از روابط عمومی شرکت کنترل فرآیند رادمان (راپکو)، مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و عبدالعلی علی‌عسکری، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در حاشیه بازدید از هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست از غرفه شرکت دانش‌بنیان راپکو بازدید کردند و از نزدیک با توانمندی این شرکت فناور آشنا شدند.

علی طباطبایی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان راپکو در این بازدید با اشاره به اینکه این شرکت برای نخستین بار در کشور سیستم انتقال مواد پنوماتیکی (PCS) را در ایران داخلی‌سازی کرده است و ایران به هفتمین کشور صاحب دانش در این حوزه تخصصی در دنیا تبدیل شده است، گفت: سال گذشته قول دادم که این شرکت سالانه ۱۰درصد به عمق ساخت داخل این پکیج راهبردی اضافه کند و امروز مفتخرم که با کنسرسیوم سازی با شرکت های دانش بنیان و توانمند داخلی، اکنون امکان داخلی سازی بیش از ۳۰ درصد این پکیج محقق شده است.

بیشتر بخوانید:  برندسازی آریاساسول در صنعت پتروشیمی/ همیشه در مسیر تحول گرید جدید گام برداشته‌ایم

طباطبایی تصریح کرد: خوشحالیم که تلاشهای این شرکت مورد استقبال و حمایت کارفرمایان داخلی قرار گرفته و تا کنون موفق به عقد قرارداد و اجرای نزدیک به ۸ پروژه ملی از جمله همکاری با شرکت های پتروشیمی  سروش مهستان عسلویه، رایان پلیمر پویا، ارغوان گستر ایلام، سراج گستران رجال، دی آریا پلیمر و گچساران شدیم.

وی افزود: نیروی انسانی متخصص این شرکت در یک سال گذشته حدود ۳۰درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان راپکو در پاسخ به پرسش مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی مبنی بر اینکه آیا تاکنون صادراتی هم داشته‌اید، گفت: این شرکت برای نخستین بار سیستم انتقال مواد پنوماتیکی (PCS) و خدمات فنی مهندسی آن را صادر کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.