کد خبر : 19568
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مرداد 1403 - 12:24

وزارت دفاع امریکا «پنتاگون» اعلام کرد؛

استقرار یک فروند زیر دریایی حامل موشک‌های هدایت شونده را در خاورمیانه

استقرار یک فروند زیر دریایی حامل موشک‌های هدایت شونده را در خاورمیانه
پنتاگون از تسریع در اعزام ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن و یک فروند زیردریایی حامل موشک‌های هدایت‌شونده به منطقه با هدف حمایت و تامین امنیت رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش انرژی پرس، وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» اعلام کرد لوید آستین وزیر دفاع این کشور در سایه تشدید تنش ها در منطقه و احتمال حمله ایران و متحدانش به اسرائیل دستور استقرار یک فروند زیر دریایی حامل موشک‌های هدایت شونده را در خاورمیانه صادر کرده است.

پنتاگون پس از تماس تلفنی میان لوید آستین و یواو گالانت، همتای اسرائیلی‌اش با انتشار بیانیه ای اعلام کرد وزیر آمریکایی همچنین دستور تسریع در اعزام ناو هواپیما بر آبراهام لینکلن و گروه همراه آن را به منطقه صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است: لوید آستین بر تعهد آمریکا به برداشتن تمامی گام ها و اقدامات ممکن برای دفاع از اسرائیل و همچنین تقویت موقعیت نیروهای نظامی آمریکا و توانمندی های آنان در سراسر خاورمیانه با توجه به تشدید تنش در منطقه تاکید کرد.

بیشتر بخوانید:  درخواست رژیم صهیونیستی از آمریکا برای حمله احتمالی ایران

گفتنی است ارتش آمریکا پیشتر اعلام کرده بود جت های جنگنده و کشتی های جنگی دریایی بیشتری را در خاورمیانه مستقر خواهد کرد و واشنگتن به دنبال تقویت دفاعی اسرائیل خواهد بود.

منبع: میدل ایست نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.