کد خبر : 13543
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 15:36

آمارسازی دولت سیزدهم با دستاورد زنگنه

آمارسازی دولت سیزدهم با دستاورد زنگنه
​محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت در حالی سعی داشته با اعلام میزان تولید گاز از پارس جنوبی، افتخاری برای خود به ثبت برساند که این افتخار البته در دولت گذشته به ثبت رسیده است!
به گزارش انرژی پرس، وی گفته است در پارس جنوبی، میزان تولید گاز از این میدان بیشتر از قطری هاست. این ادعا در شرایطی مطرح می شود که این اتفاق، اصولا ربطی به دولت سیزدهم و شرکت ملی نفت آن ندارد و همگی مربوط به دولت قبل است.

بیژن زنگنه وزیر سابق نفت در تاریخ ۸ بهمن ۱۳۹۶ گفته بود با تکمیل و راه اندازی پروژه های پارس جنوبی تولید گاز ایران از قطر سبقت گرفت.

همچنین مسعود کرباسیان مدیرعامل سابق شرکت ملی نفت در تاریخ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ با اعلام افزایش تولید گاز ایران از پارس جنوبی گفت که ایران، توانسته قطر را جا بگذارد.

وزیر سابق نفت در تاریخ  ۹ مهر ۱۳۹۹ با بیان اینکه مقایسه تولید گاز از میدان پارس جنوبی میان دو کشور ایران و قطر تفاوت کرده، گفت: هم اکنون ایران روزانه ۷۰۰ میلیون مترمکعب گاز از پارس جنوبی برداشت می کند و قطر ۶۰۰ میلیون متر مکعب.

نکته جالب تر اینجاست که خبرگزاری فارس که حامی اصلی دولت سیزدهم است، در تاریخ ۲ دی ماه ۱۴۰۲ نوشته است تولید گاز ایران از قطر از سال ۹۶ بیشتر بوده است.

همین چند نمونه ساده نشان می دهد که خجسته مهر بدون توجه به حافظه تاریخی افکار عمومی، چنان دستش از دستاورد خالی است که دستاورد دولت قبل را به نام خود سند می زند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.